Christina - Mamma till Sarah

Alla inlägg under februari 2012

Av Christina - 2 februari 2012 21:16

Måndag: Inget speciellt var hemma och myste med Sarah hela dagen, något man får göra ;)


Tisdag, var det dags för BVC och 3 månaders vaccination. Vaccinationen gick bra, men som tur var så var mamma med eftersom jag inte klarar av sprutor så fick mamma ta Sarah medan dem stack henne och sen så fick jag henne. Dem vägde och mätte henne, så nu väger hon 5115g och är nästan 59 cm lång. Dagen var helt ok tills man fick ett samtal från soc. Dem hade fått ett brev från en anonym person om att jag vanvårdar och utsätter Sarah för fara. Att jag inte kunde ta hand om henne pga att jag har blivit våldtagen och misshandlad av mitt ex! Hur i helvete tänker folk ibland?? Det finns folk som kan ta hand om sitt/sina barn även fast dem har blivit våldtagna eller misshandlade! Dem är inte sämre föräldrar för att dem har gått igenom något sånt här!


Onsdag: Skulle ha tvättat, men blev en tur hem till mamma och pappa ist för god mat ;) och blev att man övernattade hos dem.


Torsdag: Sitter fortfarande hos mina föräldrar och blir att övernatta en natt till.


Imorgon blir det städa och tvätta och hoppas på att man får ordning lite på alla Sarahs kläder! Hon har allt för mycket kläder och vet verkligen inte vad jag ska göra mig av med allt! Tror jag behöver en större lägenhet ;)

Presentation


Välkommen! Jag heter Christina 24 år bor i Karlstad. Fick en liten Sarah den 111029 exact på hennes BF-datum. Här i bloggen skriver jag om min vardag som ensamstående mamma.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sarah

 

 

 

Sarah Birgitta Christina 29/10-2011

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Blogkeen

Unbreakable

Ovido - Quiz & Flashcards